Khamis, 11 Julai 2019

KETAHUILAH HAK ANDA, APA YANG ANDA BOLEH BUAT


Wahai orang-orang Melayu dan umat Islam Pasir Gudang‼️

Apakah anda tidak berasa pelik dengan kes gas beracun di sana?

Kalau salah kilang, mengapa pekerja-pekerja kilang tiada yang semput pengsan, muntah-muntah dan loya⁉️

Mengapa hanya murid-murid dan guru-guru dari Sekolah Rendah Agama (SRA),  Sekolah Menengah Kebangsaan (Agama) dan Sekolah Kebangsaan (SK) dan Sekolah Menegah Kebangsaan (SMK) sahaja yang jadi mangsa?

Mengapa tidak murid-murid dan guru-guru SJK(C) dan SMJK(C)  yang jadi mangsa sedangkan mereka berkongsi udara yg sama?

Tidakkah anda terfikir ia satu konspirasi dan agenda laknat puak-puak Pakatan Kafir Harbi DAP yang mahu membunuh umat Islam dan orang-orang Melayu secara halus? Atau dengan kata lain adakah cubaan untuk menghalau penduduk melayu di kawasan terbabit..??

Apakah mustahil bagi mereka melepaskan gas beracun pada waktu tengah malam atau sekitar jam 2 hingga 5 pagi sewaktu tiada orang di sekolah-sekolah tersebut⁉️

 Bukalah mata hati anda, bangun dan bangkitlah dengan istighfar dan solat hajat besar-besaran agar ALLAH tunjukkan kebenarannya.

Di samping itu, jangan anda lupa bahawa tindakan undang-undang boleh diambil terhadap kerajaan negeri, kerajaan pusat serta menteri berkenaan.

Bentuklah jawatankuasa bertindak dan hubungilah peguam-peguam dan pakar perundangan yang prihatin terhadap nasib dan masa depan umat Islam serta orang-orang Melayu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan