Sabtu, 8 April 2017

RUMAH URUT SEKS BERDEKATAN PEJABAT KHIDMAT DUN BATU 3


 
Shah Alam yang sebelum ini tiada pub, panggung wayang dan rumah urut unisex sudah mencipta sejarah apabila sebuah rumah urut atau massage center pertama di buka di Seksyen 23 Shah Alam.
Seksyen 23 sebelum ini terkenal akibat kontroversi kuil Hindu yang mendapat bantahan penduduk turut mempunyai mercu tanda baru, Pusat Kesihatan Sri Maiya.
Menurut mereka yang pernah mengunjungi Rumah urut ini, selain menawarkan perkhidmatan urut  terdapat juga tawaran urut batin (urut kemaluan lelaki) dengan bayaran tambahan sebanyak RM 30.

Salah seorang penduduk di situ mendakwa rumah urut ini didalangi oleh seorang pemimpin PKR Shah Alam yang berketurunan India.  Rumah Urut Sri Maiya ini beroperasi di No 47-B, Jalan Pelabur B, Seksyen 23/B, 4300 Shah Alam. Kemunculan Sri Maiya di Shah Alam ini menimbulkan tanda tanya kerana EXCo Kerajaan Negeri, dimana YB Ronnie Liu pernah membuat kenyataan dalam sidang DUN Selangor bahawa tiada satu pun lesen baru dikeluarkan untuk premis sebegini sejak 2007.
 
Apakah ia tidak berlesen?  Beroperasi secara Haram.??
 
Lebih aneh lagi bila ia berada berhampiran dengan Pejabat Khidmat DUN Batu Tiga milik YB Rodziah yang berada di permis No: 93, Jalan Pelabur 23/B, Seksyen 23,40300 Shah Alam, Selangor.

DIMANAKAH PAS SELANGOR DALAM MEMARTABATKAN ISLAM DI SELANGOR INI???
ATAU SEMUA ADUN PAS TELAHPUN MENYERAH DIRI MEREKA KEPADA PARTI PAN..??
 
 
Catatan
Aspirasi Rakyat
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan