Selasa, 11 Jun 2019

Biodata Lim Kit Siang
Cina Komunis

Lim Kit Siang yg lahir di Funan negara China datang ke Tanah Melayu dgn bapa dia pada tahun 1957. Mereka dapat ehsan dari org-org Melayu di Batu Pahat Johor. Umur Lim Kit Siang waktu itu 16 tahun. Mula-mula bapa Lim Kit Siang cuma kerja ternak ayam, tapi kemudian dia ternak babi pula. Lee Kuan Yew bersekolah di Batu Pahat. Lee Kuan Yew adalah guru kepada Lim Kit Siang mereka  berfahaman Kominis & Yahudi. Darurat di Malaya waktu itu bermula dari tahun 1948 -1960. Selepas tentera British meninggalkan Malaya (sebelum merdeka) kominis semakin bermaharajalela selama 12 hari. Batu Pahat pada waktu itu pusat pusat pergerakan dan pengganas kominis diMelaya. Rumah bapa Lim Kit Siang lah dijadikan sebagai pusat kominis di Malayu waktu itu lah mereka telah  banyak bunuh org-org Melayu dan askar-askar Melayu . Waktu itu umur Lim Kit 18 tahun dan pada tahun 1960 lagi. dia sudah mula pakai uniform kominis.

Selepas PRU ditahun 1969, masa Lim Kit Siang jadi Ketua Pemuda DAP dia lah yg mula-mula cetuskan api kemarahan hasut org-org Cina halau keluar org-org Melayu dari Tanah Melayu  maka berlaku pergaduhan antara kaum pada 10 Mei 1969. Tarikh 13 Mei kemuncak peristiwa berdarah

Pada tahun 1969 berlaku dharurat dilaksanakan sbb kerajaan Mageran (pemerintah dementara di bawah Tun Razak) nak selamatkan orng Cina dan Lim Kit Siang dari dibunuh oleh orng Melayu  sbb org-org Melayu diseluruh negara sudah marah pada Cina dan Lim Kit Siang lah yg mula mula cetuskan sengketa berdarah itu lalu dia hasut org-org Cina halau org Melayu dari KL. Mereka merusuh disana sini. Org Cina bangsa DAP mula cetus pergaduhan kaum bila mereka bunuh org-org Melayu di Setapak, Kuala Lumpur. Kemudian Mak Minah (dulu yg pernah berlakun bersama-sama P Ramlee Syarifah Hanim, Mariani, & Mahmood Jun dalam cerita Masam-Masam Manis) mati dibunuh didepan panggung wayang Federal KL.

Sehingga hari ini Lim Kit Siang:

1) Tak nak beritahu dimana dia ditahirkan. Kejap Kata lahir di Melaka, kejap kata dia lahir di Batu Pahat tapi hasil sisatan tiada rekod bukti kelahiran dia di Tanah Melayu.

2) Lim Kit Siang tak mengaku dia cetuskan pergaduhan rusuhan pada tahun 1969, katanya dia berada di Sabah masa itu. Diakhbar terpapar bukti gambar Lim Kit Siang berada di Kuala Lumpur masa rusuhan tu.

3) Lim Kit Siang tak pernah ucap terima kasih pada Tun Razak yg istiharkan Dharurat untuk selamatkan dia & bani DAP (yg mula cetuskan rusuhan Mei 1969) dari dibunuh pada tahun 1969.

4) Lim Kit Siang tak pernah ucap terima kasih pada keluarga Melayu Islam yg beri dia tempat perlindungan masa dia & keluarga dia di Batu Pahat semasa dia mula sampai dari negara China dulu.

Org Melayu Islam yg tolong keluarga dia dulu tapi dia sering benci Islam dan Melayu

Fahaman Kominis dicipta oleh Rothschild (pada tahun 1789) Ketua Yahudi
Semua jenerasi Rothschild benci Islam.

Lim Kit Siang sering menipu & menipu. Kini dia dah jadi Senior Top Dog dalam PH yg merupakan pemerintah negara kita skrg ini cara "Tangan Tersembunyi"

Tolong sebarkan agar anak cucu kita tahu siapa Lim Kit Siang dan Bani DAP sebenar nya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan